Teimme maidosta muovia. Tämä tapahtuu siten että happamoitamme maitoa ja keräämme muodostuneen sakan. Työmme onnistui melkein hyvin, kuitenkin taisimme käyttää liian alhaista lämpötilaa, sillä aikaansaamamme sakka oli hyvin raejuustomaista. Värjäsimme sen siniseksi ja muotoilimmevsen kuutioksi.
Hapatimme maidon n. 40 asteessa etikalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti